17 Dic O cambio climático chegará o vindeiro trimestre aos centros educativos da provincia da Coruña

CLIMACO

A diagnose do clima actual e o coñecemento do cambio climático recente na provincia da Coruña será materia do segundo trimestre deste curso 20-21 para o alumnado de 3º e 4º curso da ESO dos centros de ensino públicos. O proxecto CLIMACO chegará aos institutos para dar a coñecer de primeira man os resultados dunha investigación pioneira no noso país, grazas ao apoio da Deputación da Coruña.

A necesidade de adaptación da poboación ao cambio climático é unha realidade que tamén afecta á poboación xuvenil. A Deputación da Coruña, consciente da importancia deste asunto, promove o proxecto CLIMACO nesta provincia para facilitar o coñecemento e a sensibilización necesaria xa dende as aulas.

Coa fin de facilitar a comprensión sobre o alcance do fenómeno do cambio climático aos mozos e mozas da provincia da Coruña, a Fundación Matrix levará a cabo no segundo trimestre do curso 20-21 acción de difusión de carácter totalmente gratuito nos institutos públicos de ensino secundario que así o soliciten.

Así, o investigador responsable do proxecto CLIMACO, Alberto González, impartirá unha charla divulgativa para alumnado de 3º e 4º curso da E.S.O. e a Fundación Matrix ofrecerá ademáis a posibilidade de que as rapazas e rapaces participen con él nun coloquio online en directo.

Información e inscricións

A participación nesta actividade é completamente gratuíta. No mes de xaneiro de 2021 a Fundación Matrix abrirá o prazo formal de inscricións e facilitará o calendario para axendar as actividades en horario lectivo nos distintos centros. Ata entón, os centros educativos que o desexen poden contactar xa a través do buzón educacion@fundacionmatrix.es para anticipar a súa reserva de solicitude.

Para garantir a seguridade na situación de alerta pola COVID-19, a Fundación Matrix desenvolverá todas as actividades de xeito telemático, tratando de facilitar ao máximo o encadre nas axendas escolares conforme á programación dos distintos centros.

Compromiso social e contribución aos ODS

A Fundación Matrix lidera e desenvolve a investigación do cambio climático en Galicia cun proxecto pioneiro como CLIMACO, amosando o seu su firme compromiso cos Objetivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) de Nacións Unidas, concretamente o ODS 13, Acción polo Clima e o ODS 3, Saúde e benestar social, coñecida a vulnerabilidade da poboación humana ao cambio climático.

O proxecto CLIMACO aborda a problemática do cambio climático na provincia da Coruña froito dunha investigación pioneira en España e co apoio da DEPUTACIÓN DA CORUÑA.

Contido actualizado: 17/12/20

Publica un comentario